Povrat i reklamacije

POVRAT – ZAMJENA ILI RASKID UGOVORA I UPUTE

Kada Kupac vraća robu, ima dvije mogućnosti: zamjenu za neki drugi proizvod ili povrat uplaćenog iznosa (jednostrani raskid ugovora). Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima, prema izboru kupca:

  • Uklanjanje nedostatka,

  • Predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

  • Sniženje cijene.

Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopći da neće ispuniti ugovor, ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku. Također, kupac može raskinuti ugovor ako zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor. Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

Kada je kupac pravna osoba, na njega se primjenjuju pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.

ZAMJENA

Kupac može zamijeniti proizvod u roku od 14 dana (od datuma isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe) bez navođenja razloga, za bilo koji drugi proizvod iste, manje ili veće cijene. Kada je cijena zamjenskog proizvoda manja, preplaćeni iznos vraća se kupcu na onaj način na koji je kupac izvršio plaćanje, a kada je cijena zamjenskog proizvoda veća, kupac i prodavatelj dogovorit će se oko načina na koji kupac želi izvršiti doplatu. Kada prodavatelj zaprimi proizvod koji kupac vraća, a kupac želi zamjenski proizvod, prodavatelj mu ga je dužan isporučiti u roku od 3-10 radnih dana od dana kad je zaprimio povrat.

Prilikom povrata potrebno je proizvod vratiti u originalnoj ambalaži, s deklaracijom i neoštećen, na adresu Manti d.o.o., Industrijska zona Kukuljanovo R 29, 51 227 Kukuljanovo. Kupac je odgovoran za umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda ako je rezultat njegova korištenja i rukovanja. Kupac može obavijestiti prodavatelja o namjeri zamjene putem telefona ili e-mailom.

JAMSTVO ZA ISPRAVNOST PRODANE STVARI (GARANCIJA)

Ovo jamstvo ne utječe na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama (Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima).

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi, koju je odredio kupac, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ako kupac jednom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je kupcu ili trećoj osobi predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Kupac mora pisano obavijestiti prodavatelja o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana. Obavijest se može poslati poštom na adresu: Manti d.o.o., Industrijska zona Kukuljanovo R 29, 51 227 Kukuljanovo, ili elektroničkom poštom na adresu: prodaja.manti@gmail.com.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti kupcu bez odgađanja. U slučaju raskida ugovora, svaka strana je dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Kupac mora izvršiti povrat robe na adresu: Manti d.o.o., Industrijska zona Kukuljanovo R 29, 51 227 Kukuljanovo. Prodavatelj neće izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat kupčeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste prijevoza koju je ponudio prodavatelj.

Povrat plaćenog iznosa izvršit ćemo istim sredstvom plaćanja kojim je kupac platio, osim ako kupac izričito pristane na drugo sredstvo plačanja.

IZVRŠENJE POVRATA PROIZVODA

Kupac je dužan proizvod koji vraća društvu Manti vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen, u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba bila dostavljena), sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom. Kupac je odgovoran za troškove povrata proizvoda.

REKLAMACIJA PROIZVODA

Reklamaciju je moguće podnijeti putem e-maila na: prodaja.manti@.hr ili poštom na adresu: Manti d.o.o., Industrijska zona Kukuljanovo R 29, 51 227 Kukuljanovo. Ako je reklamacija opravdana, Manti nudi zamjenu proizvoda, servis ili povrat sredstava u roku od 14 dana.

OBAVIJEST O PRIGOVORU

Kupac može poslati prigovor na elektroničku poštu prodaja.manti@gmail.hr ili poštom na adresu: Manti d.o.o., Industrijska zona Kukuljanovo R 29, 51 227 Kukuljanovo. Manti je dužan odgovoriti na prigovor u pisanom obliku u roku od 15 dana.

Kako bi Manti odgovorio na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, molimo potrošače da navedu točne podatke o svom imenu, prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor.

Ako je kupac pravna osoba, na njega se ne primjenjuju pravila o zaštiti potrošača propisana ovim uvjetima i Zakonom o zaštiti potrošača.

U slučaju eventualnog spora, Manti i potrošač će pokušati riješiti spor mirnim putem, a ako to nije moguće, nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova moguće je i pred Sudom časti HGK ili drugim centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije na OVOM LINKU.